سلام به دوستداران طناب زنی

خدا رو شکر میکنم که به هدفم در زمینه آموزش و فراگیر شدن طناب زنی رسیدم و از اینکه مسابقات و کلاس هاش در همه اداره ها و آموزش و پرورش و دانشگاه ها و ارگان های دولتی ،یگان ویژه و...توسط من ویا دوستان و شاگردان انجام میشه، بسیار خرسندم.

سال ۷۸ کمتر کسی طناب دست میگرفت، اما امروز خیلی متفاوت شده و من به عنوان یکی از بنیانگزاران این رشته از این اتفاق خوشحالم.

از طریق اینستاگرام طناب زنی بنده به آدرس: jump_rope_persian

آموزش های اولیه بصورت فیلم میتونید مشاهده کنید و دایرکت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستم.

در خصوص کلاس های آموزشی بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشه، هر دوره ۱۰ جلسه و در فضای مورد نظر شما یا پارک یا بوستان نزدیک شما انجام میشه.

برای خرید طناب مناسب هم میتونم بهتون بگم که کجا مراجعه کنید یا خودم براتون خریداری کنم.

در هر صورت 09358517681 یا تلگرام با همین شماره، در خدمت دوستان بزرگوار هستم.

پیروز و سربلند باشید.



تاريخ : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | 23:27 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

همونطور که میدونید خیلی وقته نیستم...

ولی اومدم که یه خبر خیلی خوب بهتون بدم که دیگه نگران طریقه آموزش طناب زنی حرفه ایی از ساده تا حرفه ایی نباشید.

امروز لوح فشرده طناب زنی که از سال قبل دوستانم در تهران رووش زحمت زیادی کشیدن دستم رسید و شما عزیزان توو خراسان شمالی و خرسان رضوی و خراسان جنوبی می تونید با من تماس بگیرید و از من دریافت کنید.

توضیحات این لوح فشرده آموزشی اینکه از توضیحات درباره این رشته و گرم کردن با طناب و حرکات ساده و پایه تا حرکات حرفه ایی و پیشرفته و حرکات گروهی با نام بردن حرکات بصورت فارسی و آموزش مرحله به مرحله هر مهارت و.... در محتوی فیلم داره و نیاز شما رو نسبت به همه ی فیلم های آموزشی ابتدایی و ساده و یا خارجی بی کیفیت و قدیمی رفع میکنه.

درضمن این لوح فشرده با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش-دفتر تکنولوژی آموزشی و کمک آموزشی با شماره 10233 می باشد.

خوشبختانه فرهنگ غلط تکثر غیر قانونی خیلی وقته دیگه نیست ولی جهت اطلاع اوون عده محدود این لوح فشرده کاملا قفل گذاری شده و غیر قابل تکثیره.

شاد و  پیروز باشید.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، جلسات طناب زنی ، مطالب مهم ، مسابقات ، درخواست کارگاه، کلاس آموزشی عمومی یا خصوصی ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ | 10:57 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

بعد مدت ها وقت شد که بیام یه مطلب بزارم...البته اگه بگذارند.

مهارت زانو بلند :

این مهارت با انجام پرش های پایه(basic jump) و بلند کردن یک پا در یک طرف و بلند کردن پای دیگر در طرف دیگر با پای مخالف ،انجام میشود.

نکات : 1-مهارت آنالیز شده (جز به جز انجام شود. از انجام بدون طناب گرفته تا در کنار چرخاندن طناب و اجرای مهارت و دوبار پرشی زدن ...)

2- با یک پا در یک طرف تمرین شود بعد با پای دیگر.

3- پرش روی یک پا و یک حرکت جفت پا و سپس با پای دیگر انجام شده (3 حرکت و 3پچرخش طناب)و بعد از کسب مهارت حرکت جفت پا حذف شود و همزمان با چرخش طناب یک پا را بلند کرده و گذاشته و برای چرخش بعدی طناب ،پای دیگر را بلند کرده.

4- پاها از جلو بالا آورده و از قسمت زانو بصورتی خم کنید کف پاها رو به عقب نباشد و مانند گام در جا دویدن باشد.

5- این حرکت ریتمیک بوده و با گام جاگینگ متفاوت است.(در مطلب بعدی گام جاگینگ توضیح داده می شود)

6- برای تمرین "هر طناب با یک پا" و تمرین تعویض ریتمیک : 5 پرش با یک پا و در حین چرخش تعویض و 5 پرش دیگر با پای دیگر انجام شود و سپس تعویض در حین و این بار 4 پرش و به همین ترتیب تا به مهارت 1 به 1 زدن برسید.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، جلسات طناب زنی

تاريخ : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ | 6:48 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

خدا رو شکر درصد آدمای ... کم شده.

از حالا به بعد اون عده هم همونجا جوابشون رو میدم(در قسمت پاسخ نظرات).

از همه دوستانی که به من سر میزنند و حرفاشون دهن آدمای... میبنده هم خیلی خیلی متشکرم.ولی برای تفریح هم که شده نظرای این آدمای... و جواب بنده رو بخونین،آخه خنده رو لباتون میاره که آرزوی قلبی منه.

شاد باشید و پیروز


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ | 17:23 | نویسنده : رحیم آلخانی |
سلام آقا یا خانوم "؟"....واقعا علامت سوال برای اسمت زیبنده است میدونی چرا؟

در خصوص حق خوری از بچه های سبزوار حاضرم ببینمت و بهت ثابت کنم که حرفت از روی نفهمی و نادوونیت بوده.

اگه مدرک یا گفته ایی داری با دلیل بنویس،منم جوابت رو مینویسم بعد ببینیم کدوممون باید اظهار پشیمونی کنه، من به هیچ کسی بدهکار نیستم که ترس داشته باشم و اینجا شماره تماس ایمیل و جایی برای حرفای شما گذاشتم پس لااقل اندازه یه سر سوزن جرات داشته باش و جایی بذار تا جوابت رو بگیری.

اگه منظورت مسابقات دانش آموزی دوره قبله که بجای سبزوار تیم تبادکان اول شد(ولی در نهایت سبزوار رفت برای مسابقات کشوری)،بهتر از داورانی که توو اتاق داوری نشسته بودن یه سوال بکنی که حق رو کی خورد؟!! آگه خواستی شماره چندتا از اون داورا(به جز 2تاشون!!!) رو بهت بدم! یا شماره خود مربی سبزوار که از دوستان بنده هست یا برگرد به تاریخ مسابقات و نوشته ی وبلاگم رو بخون... البته حق داری که اینطوری حرف بزنی چون کسی جز داوران نفهمیدن چی شد!!!

در ضمن به نظر من بچه های سبزوار توی طناب زنی دانش آموزی حرف اول رو توو استان میزنند و اگه در بخش آزاد مسابقات کشوری هم 2 ،3 نفرشون نرفتند رو از مسئولینی بپرس که واسه مسابقات استانی نه سالن دادن نه داوری نه حق الزحمه نه امکانات نه هزینه ایاب و ذهاب برای تمرینات و ... در جواب درخواست تنخواه گفتن : مگر مسابقات استانی مدال می خواد؟!! و بجای سالن توو پارک برگزار کنید!!! و چرا پول داوران رو خودتون دادین؟!!! مگر برای اعزام کشوری سرپرست هم با تیم میره؟!! سالن و تمرین نمی خواد ، 4 نفر از توو پارک پیدا کنید ببرین واسه مسابقات؟!!!

فکر میکنید چرا تیم بانوان اعزام نشد به مسابقات کشوری؟!! چرا فکس تایید شهرستان برای حضور بعد از کنسل شدن مسابقات با حضور تیم ها بدستمون رسید؟؟ مسابقات کشوری آزاد 8 نفر هماهنگ توو 9 ماده می خواست،چرا راهکارهای ما برای تمرین 3نفر از بچه های سبزوار با تیم استان جواب نداد؟!! چرا به نفرات برتر مسابقات استانی مدال ندادند؟؟!

اصلا فکر میکنید چرا من استعفا دادم؟!!

هر کسی جواب اینها رو میخواد بیاد تا با مدرک بهش ثابت کنم

کاش میشد 1 ماه از این 7 سال رو شما با مسئولین سر و کله میزدی تا ببینم بازم میتونی چشمات رو ببندی و دهنت باز باشه؟!!

نظرت رو زدم که همه بخونند و جوابت رو هم دادم، حالا برو یه خورده تحقیق کن بعد تا میتونی خجالت بکش و بدون آدمایی مثل تو باید بی بخشش بمونند.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ | 2:19 | نویسنده : رحیم آلخانی |

با سلام.

البته این خبر برای 1 هفته ی پیش هست ولی به لحاظ مشغله کاری دیر زدم! ببخشید.

ضمن عرض تبریک ،تیم طناب زنی دانش آموزی پسران استان خراسان رضوی در مسابقات کشوری طناب زنی که در شهرستان نیشابور برگزار شد به مقام قهرمانی رسید که همین جا به مربیان این تیم و همچنین سایر تیم ها که نماینده مربیان و معلمان ورزش در یکا یک مدارس در هر استان هستند، تبریک میگم.

همچنین به تیم داوری و مسئولین برگزاری مسابقات که البته به امید خدا اشکالات میزبانی به مرور زمان حل بشه.

بنده در این مسابقات حضور نداشتم و دلیلش هم این بود که آموزش پرورشی نیستم که البته مشکل اصلی این بود که با حضور من سر و صدای مدعیان بلند می شد که با توجه به پیگیری ها و درخواست های زیاد نسبت به حضور بنده به مسئولین از طرف دوستان و اساتید محترم، خودم هم راغب به حضور نبودم و با توجه به نتیجه مسابقات هم حضور بنده میتونست حاشیه ساز بشه!

به هر حال امیدوارم برگزاری این مسابقات دلیلی بر تلاش برای بهتر شدن و راغب شدن بازیکنان و همچنین مربیان برای سال های بعد بشه.

ایام به کام و امیدوارم همیشه دور از حاشیه ی زندگی، زندگی کنید.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، مسابقات ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ | 2:28 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

دوست عزیزی که نظراتی رو ارائه کردند : خیلی ممنون که می تونید درک کنید هدف گسترش رشته طناب زنی است.

در جوابتون عرض کنم که من هیچوقت به هیچکس توهیینی نکردم و قصد تخریب شخصیت کسی رو نداشتم، , و طرف صحبت من با شخص یا اشخاص نیست و در حقیقت با انجمن یا فدراسیون یا کمیته  یا هیات همگانی یا ... هر کسی که مسئول وقایعی هستند که در جریان هست.

در خصوص کلاس 2004 باید بگم که من توو اون کلاس نبودم و فکر میکنم اون سال با تمرینات مستقلی که از سال 1378 تا اوون موقع انجام داده بودم تمام حرکاتی که بعدها در قالب جزوه یا سی دی ارائه شد رو داشتم تمرین میکردم.

بنده جزو کسانی بودم که سال 1387 در اولین کلاس طناب زنی کشور شرکت کردم و مدرک مربیگریم رو که 3 سال بعد دستم رسید گرفتم پس تا ایجا متوجه شدید که طناب زنی رو زمانی یاد داشتم که هیچ صحبتی از اون در کشور نبود( مدارک و سند های فعالیت رسمی بنده و دوستانم از سال 85 که تیم نمایشی داشتیم و در همایش ها و جشنواره های ورزشی داخل و خارج استان شرکت کردیم هم موجود هست).

تمامی دوستان از جناب آقای نصیری و آقای خدادادی و آقای زینلی و ... همگی اساتید بنده هستند و احترامشون برام واجبه چون به هر حال مطالبی داشتن که علم و عمل من رو تکمیل کرده و اگر مطالب قبلی وبلاگ رو بخونید مستند متوجه میشید.

اما در مورد طناب مهره ایی : هندی که گفتم بخاطر این هستش که رو بسته بندیش زده، سبک چون بچه ها هم دوست دارند ازش استفاده کنند ولی تووش به مشکل می خورند و حتما میدونید که داخلش یک نخ هستش و لوله ایی بودن مهره ها به مقاومتشون در برابر هوا مخالفت داره و در نتیجه برای شتاب بیشتر لازمه که یه مقدار سنگین تر باشه! اما در کل کسی که مثل شما طناب زنی بلد هست مثل رانندگی می مونه و وقتی یاد داشته باشه با هر ماشینی بلده که برونه!!! درست؟؟ و قیمتش هم بخاطر این گفتم که وقتی به دست ما میرسه توو اون حدود قیمت هستو عددی که واسه طناب های داخلی گفتم عدد تمام شده هستش.

به غیر همه اینها ، برای حمایت از صنعت ایرانی باید کالای ایرانی خریداری کنیم... درسته؟؟

جزوه سال 2004 برای اون موقع بوده و احتمالا خودتون مستحضر هستید که تا الان قوانین جهانی چندین بار تغییر کرده، و باید حرکت اول رو با حفظ جوانب تقویت کرد!!!

برای آخرین نکته هم باید عرض کنم هدف گسترش و ترویج رشته به شیوه و علم به روز هستش که مطمئنا شما با این مشکلی ندارید و حتما تلاش شما هم همینه که بجای پست و مقام و جایگاه به فکر متد و پروتکل کامل تر و رفع نواقص باشید.

در ضمن مثل دوست بنده آقای نصیری میگید : عالیخانی... بنده آلخانی هستم.

در پناه حق


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ | 16:52 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

ضمن تشکر از ارائه نظرتون باید چندتا مطلب رو به اطلاعتون برسونم.

1- درباره قوانین و ترجمه دقیق اونها بهتر که خودتون مطالعه کنید و مثل ما و دوستانمون در تهران (جناب آقای خدادادی و آقای زینلی و آقای عمیدی و....) یه خورده هزینه کنید تا دقیق اون رو بدونید و چیزی رو که فقط از ترجمه چندتا کلمه بهتون به عنوان قوانین دادن رو ملاک ندونید. سال 1378 که من این رشته رو شروع کردم نه مربی  بود نه مدرس نه انجمنی و تا سال 85 قوانین و خیلی چیزای دیگه فدراسیون جهانی رو از زیر سنگ در می آوردم ، شما یادتونه؟؟!!

2-فرض بگییریم تیم اصفهان خیلی خوب بوده... ولی بردن تیم اول به مسابقات آسیایی با توجه به سطح داوری و سلامت برگزاری مسابقات کشوری و نادیده گرفتن سایر بازیکنان استان ها به عقل هیچ آدم سالمی درست نیست و هیچ جا ندیدیم که تیم منتخب رو یکجا ببرند برای مسابقات آسیایی و همیشه بهترین ها رو از هر گوشه کشور لحاظ می کنند.

اما در خصوص مسابقات کشوری دانش آموزی سال 92 که از 2/6/92 هست رو تشریف ببرید و یه سر بزنید بد نیست!

و در ضمن داوری مسابقات کشوری اگر ایراد نداشت اعتراض از همه استان ها هم نبود و چون تیم اول بودید نباید فراموش کنید! ما تیم دوم بودیم اما بحثی اگر هست بخاطر اول نشدنمون نیست، بخاطر اینکه سایر استان ها این اول و دومی ها رو قبول داشته باشند وگرنه که خودمون میتونیم همیشه ادعا کنیم؟!! اینطور نیست؟

3-چرا به مسابقات کشوری سال 91 میگفتند "انتخابی آسیایی" ؟ آیا برای اتخاب یک تیم و اعزام همون تیم این عنوان رو دادن؟

4-در اینکه اصفهان هم بازیکن خوب دارد حرفی نیست ولی تهران ، خراسان رضوی و قزوین و در کل همه استان ها هم بازیکنان توانمندی دارند و در هیچ رشته ورزشی یک تیم کشوری از یک استان و یک شهر و شهرستان نیست!!!

5-یکی از مشکلات انجمن طناب زنی در حال حاظر همون پروتکل کلی و قوانین مشخص بر اساس قوانین جهانیست، آیا می دونستید چیزی که فکر می کنید درست و دقیقه، در حقیقت ناقصه ؟؟؟

6- بگذارید حقیقت رو ببینید چون خودتون رو در مقابل ما میبینید اینطور صحبت میکنید، در کنار هم بودن و رفع مشکلات و اشتباهات هدف ماست.... اگر به انتخابی تیم برتر باشه پس اگر مسابقات در یک استان دیگه برگزار می شد، و تیم اون استان اول می شد پس تیم اعزامی هم همون باید می بود؟؟ آیا مسابقات کشوری که در قزوین برگزار شد خاطرتون هست؟؟؟؟؟

7- جنگی نیست که آخرش جایزه بدهند ولی حقی از بچه هایی هست که با عشق و علاقه کار کردن و به مسابقات کشوری رسیدند ولی...... ما تو استانمون مثل سایر استان ها چندتاشون رو داریم، شما چطور؟ بازیکنانی که خوابشون به کابوس تبدیل شد. صحبت برای جایگاه من و شما نیست، برای کاریه که اگر به اسمش داریم خیلی ها رو جذب میکنیم و برای رسیدن به مراحل بالاش تلاش میکنیم و عرق میریزیم ، بتونیم صداقت داشته باشیم و حقیقت گو و واقع گرا باشیم.

8- اگر به انتخاب تیم برتر بود باید قبل مسابقات کشوری به استان ها اعلام می شد!!! نه اینکه به بازیکنان برتر درخواست پرداخت 3/5 میلیون تومان پول داده بشه که البته با علم اینکه نمی تونند پرداخت کنند!؟!! 4 نفر از بهترین ها رو ما داریم توو استان که از قشر برخوردار نیستند و چند نفر از تیم تهران هم همینطور و سایر استان ها، پس طناب زنی مخصوص قشر برخوردار هست و بازیکنانی که بتونند به فدراسیون پول اعزامشون رو بدهند؟؟و یا اینکه خودشون به دنبال اسپانسر بگردند؟؟!!

و...

 پس بهتر بجای خیلی از بالا نشتن ها و بزرگ گفتن ها، جایی باشیم که هستیم.

وسلام و در پناه حق. 


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ | 6:50 | نویسنده : رحیم آلخانی |

یه جمله ایی یه جا خوندم که :

حرف مزخرف خریدار ندارد ، پس تو كه پوزه‌بند به دهان من می‌زنی از درستی اندیشه من ، از نفوذ اندیشه من می‌ترسی!


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ | 10:52 | نویسنده : رحیم آلخانی |

با رفع مشکل سبک بودن وزنی در طناب های هندی، دوستانمون در تهران زحمت ساخت این طناب ها رو کشیدند و البته دیگه اون هزینه ی 35000 تومانی هم به 20000 تومان تبدیل شده. که برای خرید بصورت کلی ،کمتر هم میشه.

ویژگی طناب مهره ایی راحتی در کوتاه و بلند کردن طناب و مخصوص بخش مهارت های نمایشی می باشد .

تماس بگیرید و سفارش بدید.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ | 3:58 | نویسنده : رحیم آلخانی |

با سلام.

ممنون از دوستان و بازدیدکنندگان عزیز که خبرها رو پیگیری میکنید و باعث قوت قلب من میشند.

فقط در جواب بعضی افراد که کاملا مشخصه چه کسانی هستند باید بگم از اینکه پشت ایمیل و صفحه مجازی اینترنت مخفی میشید و به پرداختن نظرهای جالبتون می پردازید...خیلی خوشحال هستم چون متوجه میشم ضعف آدما از رو راست بودن و صادق بودنم چقدر روشون اثر میذاره.

من هر نظری که بدید موافقت میدم و برای مشاهده افراد میگذارم مگر اینکه خیلی فرهنگتون رو تووش رعایت کنید که امکانش نمایش نداشته باشه!!!

در هر صورت تلاشتون برای به اینجا رسیدن قابل ملاحضه هست فقط بدونید جهت حرکتتون منفیه! تا جایی که من میدونم خیلی ها به وبلاگم سر میزنند پس بدونید همه چشم بصیرت دارند و میتونند فرق بین راست و دروغ رو تشخیص بدند، حالا تلاش شما برای اثبات کذب بودن حرفای من باشه یا برای اثبات دشمنی با حرف راست ، خودش گویاست دیگه پس زحمتتون رو زیاد نکنید و ادب و فرهنگتون رو برای خودتون حفظ کنید.

در پناه پروردگار ایام به کام.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ | 3:37 | نویسنده : رحیم آلخانی |
http://www.isna.ir/fa/news/92052513920/%D8%B7%D9%86%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%84%D9%81%D8%B8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D9%86%D8%A7%D8%A8-%D8%B2%D9%86%DB%8C

کلیک کنید فقط سعی کنید زیاد حرص نخورید !!!!!!!


با توجه به خبر درج شده باید اعلام کرد که نه تنها استان تهران بلکه سایر استان ها نسبت به اوضاع و شرایط انجمن طناب زنی کشور و تصمیمات پنهانی اعتراض دارند.

بنده مسئول سابق کمیته طناب زنی استان خراسان رضوی بودم و به مدت 14 سال این رشته را انتخاب کردم و قبل از بوجود آمدن انجمن طناب زنی کشور مشغول به انجام این رشته بودم،سوابق و فعالیت کمیته طناب زنی استان خراسان و شخص بنده برای فعالان این رشته در سراسر کشور پوشیده نیست!!!

حالا این سوالات را دارم:

آیا 24 میلیون از بازیکنان اعزامی باید گرفته شود و حدود 60میلیون تومان برای اعزام اگر هست چرا برای گسترش این رشته و برگزاری مسابقات کشوری بیشتر از 2 روز پرداخت نمی شود؟؟

اگر تصمیم به اعزام تیم منتخب بود پس چرا به بازیکنان برتر درخواست پرداخت هزینه دادید؟ آیا با علم اینکه توانایی پرداخت ندارند،به جهت توجیح کردن اعزام تیم مورد نظرتان نبوده؟؟

زمان فعالیت افراد برای انجمن کشور مهم هست یا توانایی های مدیریتی؟؟ که الیته هیچ کدام لحاظ نمی شود!

اگر کلامی در جهت پیشبرد هست حتی اگر از زبان یک کودک نباید پیگیری و مطرح شود؟

اپاسخگوی انصراف بازیکنان و رکورد داران رشته طناب زنی در استان خراسان و خیلی از استان ها کیست؟

دلیل انصراف قهرمانان از این رشته و متعاقب آن استعفای بنده از چند سال پیشرو بودن در کشور این چیست؟؟

آیا وضعیت بد و نابسامان استان خراسان در رشته طناب زنی با بالاترین عملکرد و پیگیری ها، از طرف انجمن کشور حمایت شده؟ ؟ اصلا مهم بوده یا فقط ارائه گزارش بوده؟؟

ملاک انجمن از انتخابات و تصمیمگیری هایش چیست؟؟؟

چرا طناب زنی در آموزش و پرورش نسبتا قوی تر و با جدیت پیگیر میشود؟؟

آیا پیدا کردن اسپانسر به عهده بازیکنان است؟

مسابقات کشوری با اعمال فشار در 2 روز و نتیجه حذف ماده ی ورزشی به لحاظ کم بود وقت،استاندارد است؟

اول مشترک و ضعف در سایر مسائل داوری به عهده آقای عمیدی است یا انجمن؟

آیین نامه انجمن و قوانین مسابقات آیا مطابق با قوانین جهانی است؟

چرا ؟ و چرا؟ و چرا های زیاد


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ | 0:26 | نویسنده : رحیم آلخانی |

آکادمی استعدادیابی هوشمند ورزشی المپیک

این آکادمی زیر نظر هیات پزشکی ورزشی استان و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور و همچنین با تایید اساتید رشته تربیت بدنی و دکتر های متخصص،شروع بکار کرده است.

در این آکادمی با اندازگیری ابعاد بدنی و پیکرسنجی و گرفتن تست های ورزشی و وارد کردن این اطلاعات به نرم افزار هوشمندی که محصول کشور آلمان می باشد، یک کارنامه ورزشی به فرد ارائه می نماید که در آن تا 20 الویت ورزشی به ترتیب امتیازی که فرد کسب کرده توسط کارشناسان متخصص حاضر در این آکادمی،شرح و توضیح داده میشود.

این رشته های ورزشی مناسب با فیزیک فرد بوده و مناسب ترین رشته ی ورزشی برای فرد 5 تا 20 سال می باشد.

علاوه بر این درصد چربی و توده چربی و وزن بدون چربی و انرژی استراحتی روزانه به واحد کالری و نیز شاخص توده بدن (BMI) سنجیده می شود و در کارنامه فوق ارائه می گردد.

همچنین افراد در تمامی اطلاعات با میانگین جامعه هم سن خود سنجیده می شوند.

آدرس آکادمی : مشهد_مجموعه شهید بهشتی _ جنب سالن باغبانباشی.

شماره تماس: 7664181-0511


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ | 20:19 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

دوتا جمله ناب دارم واسه گفتن :

وقتی کسی میفهمد هیچ توضیحی لازم نیست و وقتی کسی نمیفهمد هر توضیحی اضافه است.

کسی که در برابر ظلم ظالم بر مظلوم ساکت مینشیند و بی طرف میشود ًٌٍگناهش به اندازه ی فرد ظالم است.

(اون کسی که فکر کرده من اینها رو خودم گفتم،مسئول حماقتش خودشه)

و در ادامه :

بزرگی به سن و حرفای گنده زدن نیست ،چون هم خیلی از موجودات(؟) بزرگ هستن و هم گنده حرف زدن همیشه از فکر بزرگ نیست شاید از دهان بزرگ باشه (این جمله ی خودمه)


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ | 3:37 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

با آرزوی قبولی شکرگذاری از پروردگار و پذیرش دعاها و مراتب بندگی شما دوستان در ماه مبارک رمضان.

اجابت و قبولی دعاهایتان در شب های قدر را از پروردگار بزرگ بنده نوازمان خواستارم.

پیشاپیش شهادت حضرت علی (ع) را به تمامی شیعیان و مردان بر حق تسلیت میگم.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ | 1:20 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

لازم شد که من خبر استعفای خودم رو بزنم! به اسم من و با استفاده از عنوان بنده کارهایی انجام میشه که خودم ازش بی خبرم!!!

با توجه به اوضاع فعلی هیات همگانی استان و مراتب اداری جالب ،بنده از سیستم استعفا میدم و اعلام میکنم این سیستم هست که من رو از دست میده ، نه من سیسنم رو!

سوابق 14 سال در رشته طناب زنی بودن و 7 سال عضو افتخاری هیات همگانی بودن برای هر ارگانی انجام بدین شما رو با چنگ و دندون حفظ میکنه...

البته زحمات من برای این رشته و اینکه در استان خراسان و جندتا استان دیگه مثل کردستان ،سیستان و.... به اونایی که رشته رو میشناسن قابل انکار نیست.ترجیح میدن همون اولین مربی و مروج این رشته باشم تا بله و چشم گوی حضرات. هرکی با حرفام مشکل داره و میگه غیره اینه ثابت کنه!

از وقتی بزرگ شدیم فهمیدیم اینجا همینجوریه!!! ارزش ها صداقت و عملکرد نیست به چیزهای دیگه است.

در پناه حق.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ | 12:49 | نویسنده : رحیم آلخانی |

با سلام.

یه مدت اینترنت نداشتم....

خب فقط اینکه متوجه شدم خیلی ها هستن که این وبلاگ رو یواشکی نگاه میکنند!!! و این جای بسی خرسندیه. در هر صورت توو این وبلاگ به هیچ کسی توهین نشده و هیچ مطلب خلاف اخلاقی نیست و من هم به هیچ عنوان از گفتن حرف راست ابایی ندارم و صداقت داشتن رو به چاپلوسی ترجیح میدم و یه خط از مطالب رو به خاطر شخصی یا چیزی کم و زیاد نمیکنم.

هم دوستان و هم غیر دوستان شاد باشید و لبخند رو لباتون(امیدوارم رو لباتون بمونه)


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ | 23:22 | نویسنده : رحیم آلخانی |

با سلام.

مدت زیادی غیبت داشتم و در یه جمله باید بگم (زندگی خرج داره).

خب خبرا اینکه مسابقات طناب زنی دانش آموزان کشور در استان خراسان رضوی بعد از ماه مبارک رمضان انجام میشه.

جلسه مدرسین طناب زنی کشور روز سه شنبه همین هفته در شهر تهران برگزار میشه ولی خبر خاصی در مورد کم و کیف این جلسه ندارم.

بنده هم همچنان بر گردی که نگردد نمیگردم!!!(هیات همگانی استان رو عرض میکنم)

دوستانی که برای کلاس مربیگری ثبت نام کردند : به خدا ، به پیر ، به پیغمبر.... پولها ، مدارک دست هیات همگانی استانه و من حتی اسامی افراد شرکت کننده رو ندارم! اینکه شما میرید اونجا و پولتون و مدارکتون رو میخواهید و مسئولین هم سریع شماره بنده رو میدن بخاطر اینکه هر ۲ ماه یکی میاد یکی میره و خودشون از کار خودشون خبر ندارن!!!

در هر صورت برای استرداد مبالغ پرداختی برید و کتبا درخواست رو به دفتر بدید و هزینتون رو دریافت کنید.

البته ناگفته نماند هنوز حق الزحمه ۱سال پیش ما رو ندادن! خدا بخیر کنه پول شما روجالب اینکه عدم تشکیل کلاس مربیگری رو بخاطر بی اهمیت بودن رشته طناب زنی میدونند و هزینه های جالب رو برای ثبت نام که روز به روز بالا میره رو نمی بینند!!؟؟ در کل دوستان اگه مسئله ایی هست که به من مربوط میشه با من تماس بگیرید تا راهنماییتون کنم.

با اینکه نمیخوام باشم ولی پاسخگوی شما دوستای گلم هستم

سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر خودشان بخواهند.


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار

تاريخ : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ | 2:52 | نویسنده : رحیم آلخانی |

ضربه خوردیم و شکستیم و نگفتیم چرا؟
ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟
جای "بنشین" و "بفرما" "بتمرگی" گفتند
ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟
"تو" نگفتیم و "شمایی" نشنیدیم هنوز
ساده مثل کف دستیم و نگفتیم چرا؟
دل سپردیم به آن "دال" سر دشمن و دوست
دشمن و دوست پرستیم و نگفتیم چرا؟
چه "چراها" که شنیدیم و ندانیم چرا
ما همین بوده و هستیم و نگفتیم چرا؟


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ | 9:40 | نویسنده : رحیم آلخانی |
با سلام.

بالاخره ساخته شد...

۱-نصف قیمت نمونه خارجی

۲-ایمنی بیشتر از نوع خارجی نسبت به مهار بلبرینگ

شاید ساده طراحی شده ولی خیلی کارآمدتره و هزینه ی اون به دلیل بالا بودن قیمت مواد اولیه هست و البته دردسرهای ساخت و تولیدش...

ناب سیمی


موضوعات مرتبط: مقدمه ، مطالب مهم ، اخبار ، متفرقه

تاريخ : سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ | 3:24 | نویسنده : رحیم آلخانی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.