معرفی کمیته ها

کمیته پیشکسوتان تکواندو خراسان رضوی ( بانوان )  

 

 مسئولیت کمیته پیشکسوتان تکواندو خراسان رضوی (بانوان) را در هیئت جدید استاد فروغ خاکسار معاونیان بر عهده دارند.  

  

 

تصویر

استاد معاونیان  تکواندو را از سال 1369 زیر نظر استاد زهرا قانع الحسینی ( پیشکسوت و در واقع بنیانگذار تکواندو بانوان خراسان رضوی ) آغاز کردند .ایشان مربی و داور رسمی فدراسیون هستند و تاکنون تکواندوکاران فراوانی زیر نظر ایشان پرورش یافته اند. استاد معاونیان مربی و داور هان مادانگ می باشند و دارای مربیگری تخصصی پومسه و داوری پومسه  نیز هستند. ایشان در هیئت قبلی نیز مسئولیت کمیته شهرستانها تکواندو خراسان رضوی (بانوان ) را برعهده داشتند .

 

اطلاعات شخصی استاد فروغ خاکسار معاونیان :

1- متاهل

2- دارای دو فرزند (پسر )

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی حامدرحمت 13 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 18:36

با سلا و قبولی طاعات
ببین وب نویس محترم شما اگر لطف کنید و آمار مراجعین به وب را بگذارید خیلی بهتر است و بیشتر متوجه می شوید که چند نفر به وب سرمی زنند.
ودیگه اینکه سعی کنید هرچه زودتر از جریان معرف کنار بکشی یعنی همه را سریع معرفی کنید و به قول بچه ها اینقدر کشش ندید و به دنیای تکواندو بپردازید این روش وب نویسی شما دقیقا مثل روش رو به جلو رفتن تکواندو استان هست که همه اش به حاشیه می پردازد.
از صراحت بیانی که دارم عذر خواهی می کنم ولی از واقعیت نمی توان فرار کرد.
موفق باشید
التماس دعا
یاعلی

باسلام. ببینید خواننده محترم اگه ۱ ذره به صفحه وب دقت کنید (گوشه پایین سمت راست) و دنبال حاشیه نگردید می بینید که تعداد مراجعین کنار صفحه وب هست. در ضمن کمیته های تکواندو جز اصلی تکواندو است نه حاشیه و دیگه اینکه جمع آوری اطلاعات کمی زمان می بره.... و اینکه من به دنیای تکواندو هم می پردازم و خبرهای روز تکواندو استانو رو وب میذارم. خبری بوده تو این ماه که من نذاشته باشم رو وب ؟!!! شما دوست عزیز هم اگه پیشنهادی دارید یا موضوع خاصی مد نظرتون هست رو بیان کنید تا تو وبلاگ بذارم...کاش همه تکواندوکاران استان مثل شما صراحت کلام داشتند اینجوری فکر کنم خیلی از مشکلات تکواندو استان حل می شد.
امیدوارم شما این صراحت بیان رو در همه جا(؟؟؟) داشته باشید ....
موفق باشید ... التماس دعا

هادی حامدرحمت 16 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:22

سلام
منظور من آمار روزانه بازدیدکنندگان بود این آماری که دارید بازدید کنندگان روزانه را نشان نمی دهد.
دوم اینکه چرا کم آوردید ؟ وب نویس باید تحمل هرگونه انتقاد را داشته باشد. همه اش به دنبال این نباشید که برایتان دست تکان دهند.
-مطلب بعدی اینکه اگر وب تون خبری هست خوب است که تحلیلی هم باشد .
اما اگر منظور از خبری اطلاع رسانی است که خوب جای بحثی نیست .
موفق باشید التماس دعا
یا علی

سلام. منظورتون از کم آوردن چیه؟!! من تحمل هر گونه انتقادی رو دارم . می بینید که همه نظرات رو تایید میکنم .لطف می کنید پیشنهادهایی که در راستای بهتر شدن وب دارید رو واضح بگید ؟!! اگه مطلب خاصی مد نظرتونه که میشه رو وب بذارم بگید حتما میذارم....برنامه این وب به گونه ای است که آمار بازدیدکنندگان روزانه فقط برای خود وب نویس قابل مشاهده است...البته در به دنبال این هستم که این برنامه رو تغییر بدم.... موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد