صندلی داغ

صندلی داغ  

 

 

ازهمه تکواندو کاران عزیز(اساتید گرامی و هنرجویان محترم) خواهشمندم که  سوالاتشون رو از نائب ریئس محترم هیئت تکواندو خراسان رضوی بپرسند.امیدوارم نائب ریئس محترم دعوتمونو بپذیرند وهرچه زودتر اعلام آمادگی کنن و پاسخگوی سوالات دوستان باشند.

چند نکته درباره صندلی داغ :

امیدوارم این صندلی داغ باعث آشنایی ودوستی و صمیمیت تکواندوکاران عزیز بشه و کسی از دست کسی دلخور و ناراحت نشه.دوستان عزیزی که لطف میکنن و از نائب ریئس محترم سوال میپرسن در صورت تمایل میتونن بگن دوست دارن چه کسی میهمان بعدی صندلی داغ باشه....دیگه اینکه لازم نیس حتما سوالاتتون در زمینه تکواندو باشه و میتونید سوالات در زمینه های دیگه (زندگی شخصی ) هم بپرسید.  

 

واما قوانین صندلی داغ :  

۱-در صورت پرسیدن سوال شخصی میهمان می تواند جواب ندهد. 

۲-لطفا اخلاق رعایت شودتا فضای وبلاگ آلوده نشودو باعث ناراحتی نگردد.

۳-تا میتونید از میهمان سوال بپرسید !!!

نظرات 9 + ارسال نظر
طیبه 17 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 03:33 http://taekwondorazavi.blogsky.com

خوب اول از همه خودم شروع میکنم و اولین سوال رو از نائب ریئس هیئت میپرسم امیدوارم سایر دوستانم همکاری کنن.
واما سوال...از چه زمانی در هیئت تکواندو فعالیتتون رو شروع کردید؟چه غذایی رو دوست دارید؟چه غذایی رو بهتر از بقیه غذاها درست می کنید؟ به نظرتون دلیل نتیجه نگرفتن تکواندو استان در مسابقات کشوری چیه؟!!

بهاره.ج 20 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 04:23

سلام.از نائب ریئس هیئت این سوال رو دارم که چه برنامه ای واسه پیشرفت تکواندو استان در بخش بانوان دارند؟!چطوری شد به تکواندو علاقه مند شدند؟!چه رنگی رو دوست دارند؟!
با آرزوی موفقیت برای همه تکواندو کاران

م.ت 22 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 10:58

سلام.با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه تکواندو کاران عزیز. سوال من اینه : سرگرمیتون در اوقات فراغت چیه؟ چند سالتونه؟ از زمان ورود به هیئت تکواندو چه کارهایی برای پیشرفت تکواندو بانوان استان انجام دادین ؟ التماس دعا

رازی 23 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 11:48

سلام من رئیس هیات بانوان را زیاد نمی شناسم. ولی شنیدم که در خیلی جاها فعالیت های خوبی داشتند.
حالا من سئوالم این است که اونائی که ادعای دان 5- 6 دارند برای تکواندو چی کار کردند چرا نتونستند کسی به تیم ملی بفرستند با این همه ادعا.

با سلام . لازم به ذکر است که بگم توی استان ما بالاترین رده کمربند خانمها دان ۵ است و دان ۶ نداریم و دیگه اینکه خانم یا آقای رازی الان مخاطب سوالتون منم یا نائب رئیس هیئت ؟!! اگه مخاطبتون منم لطف کید بگید تا جواب بدم.... با تشکر

مرضیه . ر 23 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 15:36

با سلام و خسته نباشید. سوال من اینه که چرا همیشه تقریبا افراد ثابتی به تیم استان دعوت میشن ؟ ! اگه این افراد اینقدر کارشون خوبه که فقط همین افراد ثابت همیشه حقشونه به تیم دعوت بشن چرا در مسابقات کشوری نتیجه نمیگیرن ؟
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

رازی 24 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 00:22

سلام.طیبه خانم اولا که من خانمم دوم اینکه من تکواندوکار هستم و مربی نیستم اما یک مربی بدون ادعا دارم که سرش به کلاس خودش گرمه سوم اینکه منظورم شما کمیته مربیان پر ادعا هست که همه جا دیده میشن مثل آزمون و داوری تیمهای استان و غیره که ادعای فنی بودن دارن چی کار کردن فقط پز دادن که ما اینیم

سلام خانم رازی .لازمه بگم که هدف از ایجاد این وبلاگ شناساندن کمیته های تکواندو(البته کمیته های فعال ) و مسئولین تکواندو استان به تکواندوکاران و رساندن انتقادات و پیشنهادات و خلاصه درد دل تکواندو کاران و اساتید به گوش مسئولین مربوطه است تا بلکه اندکی از مشکلات تکواندو استان حل شود . آیا در عرف شما به این کار پز دادن می گویند ؟!!اگه قرار به پز دادن بود چرا بقیه کمیته ها رو معرفی می کنم ؟!! و چرا انقد مختصر کمیته رو معرفی می کنم ؟!!در حالی که هر یک از این اساتید گرامی کارنامه درخشان استانی و کشوری دارند. به نظر شما گذاشتن مطالب علمی یا نظر سنجی برای مسابقات و آزمون ها و گذاشتن اطلاعیه برای اطلاع رسانی به تکواندو کاران و اساتید پز دادنه ؟!! تعریف شما از پز دادن اینه واقعا؟!!
و اینکه گفتین شما کمیته مربیان چیکار کردین و.... حدودا ۶ ماه است که هیئت جدید شروع به فعالیت کرده به نظرم واسه این مدت کوتاه گرفتن اجازه برگزاری دوره ویژه کلاسهای مربیگری تکواندو کافی باشه .اینجور نیس؟اگه در جریان باشین حدود۱۰ساله( )که همچین کلاسی در مشهد برگزار نشده و به این راحتی اجازه برگزاری کلاس نمیدن . و دیگه اینکه اگه منظورتون از دیده شدن کمیته مربیان در همه جا از جمله آزمون و داوری تیمهای استان و... حضور مسئول کمیته مربیان در این مکانهاس باید بگم مسلما در آزمونها از اساتید مجرب پیشکسوت استفاده میکنن و اینها جز سرمایه ها و افتخارات تکواندو استانند برای همین هم در برنامه هایی که هیئت داره سعی میکنه از اساتید مجرب پیشکسوت حتما استفاده کنه و ازشون واسه آزمون و مسابقه دعوت به عمل میاره.
اگه ۲ نفر مثل شما به من اینهمه دلگرمی بدن که دیگه انگیزه ای واسم نمی مونه.
و اینکه فلسفه صندلی داغ اینه که شما از میهمان( نائب ریئس هیئت) سوال کنین و ایشان پاسخگو باشن تا شفاف سازی بشه و همچنین درد دل تکواندو کاران و اساتید رو بشنون. به نظر شما این بده که مسئولین پاسخگو باشن ؟!حالا حتما لازم نیس که انتقاد کنین مثلا همین خود شما میتونین چندتا از کارهایی رو که اطلاع دارین نائب ریئس هیئت از زمان شروع کارشون انجام دادنو بگین که کسانی که نمیدونن اطلاع پیدا کنن و ازشون بخاطر انجام اینکارها تشکر کنین
و در پایان اینکه همه اساتید ما سرشون به کلاس خودشونه و بی ادعایند و تنها استاد شما این حسن رو نداره اینکه یک استاد لطف میکنه وقت میذاره و بدون هیچ توقعی مسئولیت یک کمیته یا هر مسئولیت دیگه ای را در هیئت تکواندو برعهده میگیره تنها دلیلش اینه که دغدغه داره به پیشرفت تکواندو استان کمک کنه نه چیز دیگه!(اینو چون از نزدیک با کمیته های تکواندو در ارتباطم و سختی کارشون رو میبینم گفتم)....و بی انصافیه که بگیم پر ادعایندو...
ببخشید که ۱ کم طولانی شدچون میخواستم جواب سوالتونو کامل بدم.موفق باشید...التماس دعا

ابراهیمی پور 25 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 06:49

سلام.تولد امام حسن رو به همگی تبریک میگم...سوالم اینه که چرا بعضی از افرادی که در مسابقات انتخابی استان مقام میارن به اردوی تیم استان دعوت نمیشن ولی بعضی افراد حتی بدون شرکت در مسابقات به اردوی تیم دعوت میشن ؟ یعنی افراد تیم از قبل تعیین شده اند ؟ از چه زمانی تکواندو را شروع کردین؟ میزان تحصیلاتتون چقدره ؟

سهیلا 26 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 05:03

سلام. وبلاگ جالبی دارین. سوال من اینه که آیا نرخ آزمونهای تکواندو از طرف فداراسیون تکواندو تعیین میشه ؟ آیا رو هزینه ای که مربیان بابت آزمون از کارآموزان میگیرن نظارت میکنین؟!! در چه شهری متولد شدید ؟
بای تا بعد

n 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 15:14

salam man soalam ine chera vase mosabeghat nazer nemizaran ta baziya ye karayoo nakoonan?????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد