نظر سنجی دوره ویژه کلاسهای مربیگری درجه ۳

نظر سنجی دوره ویژه کلاسهای مربیگری درجه ۳  

 

از همه تکواندوکاران عزیزی که در دوره ویژه مربیگری درجه ۳ که از تاریخ ۲۳/۵/۱۳۹۰ لغایت ۲۸/۵/۱۳۹۰ در سالن چمران برگزار شدخواهشمندم که نظرات و پیشنهادات و انتقاداتشون را درباره نحوه برگزاری : مکان برگزاری : مدرسین دوره و... بگن 

چندنکته :

۱- مدرسین پالچاگی استاد ماندانا آذرمهر و استاد عرفانی بودند و ساعت برگزاری کلاسشان ۹صبح تا ۳ بود.

۲- مدرسین پومسه استاد آقاتی و استاد زهرا حسنی قاضی بودندو ساعت برگزاری کلاسشان۸ صبح تا۳ بود.

۳- مدرس هان مادانگ استاد طاهری بود و ساعت برگزاری کلاسشان ۹ صبح تا۲:۳۰بود. 

۴- روز جمعه نیز استاد لاریجانی برای خانمها و آقایان شرکت کننده در دوره سخنرانی کردند. 

نظرات 8 + ارسال نظر
حالا 30 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 08:38

سلام ببخشید که اسمم را ننوشتم چون ممکنه بعدا خوب نباشهاما استادآذرمهر خیلی خوب بود و استاد عرفانی هم خوب بود ول مثل آذرمهر مسلط نبود استاد حسنی خوب بود اما استاد آقاتی بهتر بود استاد طاری خوب بود واستاد لاریجانی خیلی خوب بود.ممنون

سمیه.ا 31 - مرداد‌ماه - 1390 ساعت 21:30

سلام درباره کلاسهای مربیگری درجه3 به گفته بچه ها دوتا زنگ تفریح داشتید (خ عرفانی وخ اقاتی)یک هیچ به نفع شمابقیه هم حرف نداشتندوالبته این نظر من نیست چون منکه تو کلاس نبودم فقگ 2بار دالی کردم

رازی 1 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 11:29

سلام راستش من کلاس بودم میخواستم بگم سمیه خانم تا چیزی را خودت ندیدی نگو و دهن بین نباش چون همه خوب بودند پس تو تا اینجا خودت باختی و دوستانت همش رفیق بازی والا نوبر به خدا اینم تو ماررمضونی.

باسلام.خانم رازی خود شما تو کلاس تشریف داشتین ؟!!چون لیست اسامی شرکت کننده در این دوره رو خودم نوشتم ولی فردی به نام <رازی> تو لیست ثبت نامی ها نبود(تا جایی که من حضور ذهن دارم البته در اسرع وقت لیست رو چک میکنم )...من قصد دفاع از شخص خاصی رو ندارم ولی همین جا اعلام می کنم هرکسی میتونه راجع به مطالب و نظرات دیگه نظر بذاره و بهتره هم تو این ماه هم ماههای دیگه به نظرات همدیگه احترام بذاریم چون اولین چیزی که روز اول که وارد کلاس تکواندو میشم بهمون یاد میدن همین احترام گذاشتنه ...موفق باشید... یاعلی
التماس دعا

الف.م 1 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 12:51

خانم آذرمهرسطح اطلاعاتشان بالابودولی اجرای کلاس بیشتردرغالب تست وآزمون بود.خانم عرفانی هم درهنگام تست هنرجویان را مسخره می کردندکه من نمی دانم منظورشان چی بود؟؟؟
خانم آقاتی زیاداطلاعاتشان به روز نبودودرعوض خانم حسنی اطلاعات خوبی رادراختیارهنرجویان گذاشتند.
آقای لاریجانی هم اطلاعات مربوط به مبحث خودشان کامل بود.
درمجموع کلاسهای پومسه وcoaching درغالب آزمون برگزارشدوبیشترپرازاسترس بودبجای اینکه آموزشی باشد.

منصوره تقدیسی 1 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 14:44

با سلام حضور طیبه جون و همه عزیزان نظر دهنده و بیننده سایت. ببخشید که دیر نظر گذاشتم من به عنوان یکی از شرکت کننده های این دوره باید بگم که دوره خیییلی خوبی بود از این لحاظ که بعد از ۸ سال در مشهد برگزار شد و اساتید مدرس خصوصا آذرمهر و حسنی وطاهری عالی بودند. از استاد عظیم زاده و استاد آینه چی به خاطر برگذاری این دوره کمال تشکر را دارم.

تکواندوکار شهرستانی 2 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 06:45

سلام.استاد آذرمهر عالی بودند .استاد حسنی هم که سنگ تمام گذاشتن و زحمت بسیاری کشیدندو اطلاعاتشون کاملا به روز بود.جاداره از این ۲ استاد گرانقدر کمال تشکر را بکنم. به نظر من با توجه به اینکه امکاناتی از قبیل تخته و شمع را مسولین برگزاری فراهم کرده بودند بهتر بود خانم طاهری به صورت عملی هان مادانگ را آموزش میدادندآقای لاریجانی هم فن بیانشون خوب بود ولی راجع مباحثی در ابتدای سخنرانیشون صحبت میکردند که اصلا به مبحث سخنرانیشون مربوط نمیشدو معلوم نبود از بیان این حرفا میخوان به چی برسن در کل کلاسشون بازدهی نداشت و بهتر بود همین زمان به کلاس پالچاگی یا پومسه اضافه میشد.
انتقادم اینکه زمان کلاسها کم بود برای همین مدرسین نمیتوانستند به همه مباحث بپردازند.
در پایان از استاد عظیم زاده به خاطر برگزاری این دوره پس از سالها در مشهد بسیار تشکر میکنم ....با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان عزیز

ص.ا 3 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 13:23

سلام.طاعات و عبادات همگی قبول باشه.استاد آذرمهر بسیار خوب بودندو باعث افتخارمونه که مدرس دوره مربیگریمون ایشان بودند. ولی استاد عرفانی بیشتر دلهره تو بچه ها به وجود می آوردند. استاد حسنی عالی بودن ولی استاد آقاتی تنها ناظر کلاس بودندوکار تدریس رو استاد حسنی انجام میدادن . سطح کلاس هان ما دانگ پایین بود بهتر بود به صورت عملی کار میشد با توجه به اینکه امکانات هم بود.سخنرانی آقای لاریجانی هم جز متشنج کردن جو فایده دیگری نداشت در کل حرفاشون به موضوع سخنرانیشون ربطی نداشت.
انتقادم اینکه زمان کلاسها کم بود.
از کمیته مربیان و جناب آقایان آینه چی و فاطمی نسب بخاطر برگزاری این دوره پس از سالها تشکر میکنم

تکواندوکار گمنام 4 - شهریور‌ماه - 1390 ساعت 22:21

سلام . اول بگم که چون دیدم خیلی از دوستان با اسم مستعار پیام گذاشتن منم ترجیح دادم اسممو نگم.
واما دوره مربیگری: در کل کلاسها خوب بود. مکان برگزاری خوب بود .اطلاع رسانی کمیته مربیان هم خوب بود.زمان برگزاری اگه بعد ماه رمضان بود بهتر بود. مدرسین هم استاد آذرمهر و استاد حسنی عالی بودندو زحمت زیادی کشیدند که جا داره ازشون کمال تشکر رو بکنم.به نظرم کلاس هان مادانگ و سخنرانی آقای لاریجانی بازدهی نداشت.
باتشکر از کمیته مربیان که این دوره را برگزار کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد