تبریک

کسب مقام سوم در مسابقات کشوری (انتخابی تیم ملی  تکواندو بانوان)را به خانمها الناز شکوری (وزن ۴)دست و مونا مکبر (وزن ۷)دست وسرکار خانم سمیه آینه چی مربی تیم استان تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت روز افزون برای این دوستان عزیز دارم.... 

نظرات 12 + ارسال نظر
سمیه.ا 6 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 22:37 http://armis_1825@yahoo.com

ممنونم.من هم به همه جامعه تکواندو خراسان رضوی تبریک میگم و از این دو عزیز متشکرم که ثابت کردند بچه های ما لیاقت سکوهای بالای کشوری و جهانی را دارند

زهرا.م 7 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 09:55

سلاااام.منم بهشون تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشند

هادی حامدرحمت 9 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 15:52

با سلام و دعای خیر من هم به نوبه خودم به خواهران تکواندوکا و مربیان آنها که مقام سومی مسابقات مزبور را کسب نموده اند تبریک گفته و آرزوی موفقیتهای بیشتری را در همه امور زندگی شان از خداوند متعال خواهانم.
موفق باشید
یاعلی

مونا 9 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 22:12

مممممممممممنون

راضیه 10 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 13:54

باسلام!!!
من هم کسب مقام سوم رو به این تکواندوکاران عزیز تبریک میگم امیدوارم در مسابقات بعدی موفقیت های بیشتری کسب کنند

ایسلا 11 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 10:14

سلام.
واااااااااااااااای چقد خوب که بالاخره مشهد مقام آوردامیدوارم همیشه تو مسابقات کشوری خوب ظاهر بشن بچه های تیم تکواندو بانوان

سید عباس روحبخش ( از شاگردان استاد ح 12 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 14:09

با سلام
انشاالله که روز به روز بر تعداد قهرمانان تکواندو استان اضافه شود...
تبریک ...
برای ما هم دعا کنید که فردا آزمون دان 4 داریم ؛ به خاطر خودتون میگم ها ... برای اینکه باعث افتخار استان بشم میگم

fateme 14 - آبان‌ماه - 1390 ساعت 12:05

salam
manam be mona o elnaz tabrik migam

رحیم 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 00:06 http://rope.blogfa.com

با سلام
با اینکه خبر کسب مقامها خیلی وقت پیش خورده ولی به هر ترتیب به این دوستان تبریک میگم و آرزوی سکوهای جهانی رو براشون دارم

پریا میزانی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:45

خیلی خوشحال شدم همیشه موفق باشید.

soheila 14 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 12:08

مونا جان و الناز جان بهتون تبریگ می گم......
همچنین به شما استاد

zahra 30 - بهمن‌ماه - 1390 ساعت 23:26 http://kiyana71.blogfa.com

salammmmmmmmmmmm bacheha manam tabrik migam ham be m ona jonam ham elnaz jon ham ostade azizammmmmmmmmmmm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد