صندلی داغ

صندلی داغ  

 

 

 

از همه تکواندوکاران عزیز ( اساتید گرامی و هنرجویان محترم ) خواهشمندم که بیان و سوالاتشون رو از سرکار خانم سمیه آینه چی مسئول کمیته لیگ بپرسن هدف از این کار ریشه یابی مشکلات تکواندو استان است امیدوارم که اساتید و هنرجویان همکاری کنند همچنین امیدوارم که سرکارخانم آینه چی دعوتمو قبول کنن و هر چه زودتر اعلام آمادگی کنن و باسخگوی سوالات دوستان باشن... 

در ادامه مطلب میتونین مقامهایی که استاد آینه چی کسب کرده اند و مسئولیتهایی که تاکنون داشته اندو همچنین قوانین صندلی داغ رو مشاهده کنید  

امیدوارم این صندلی داغ باعث آشنایی ودوستی و صمیمیت تکواندوکاران عزیز بشه و کسی از دست کسی دلخور و ناراحت نشه.دوستان عزیزی که لطف میکنن وازاستاد آینه چی  سوال میپرسن در صورت تمایل میتونن بگن دوست دارن چه کسی میهمان بعدی صندلی داغ باشه....دیگه اینکه لازم نیس حتما سوالاتتون در زمینه تکواندو باشه و میتونید سوالات در زمینه های دیگه (زندگی شخصی ) هم بپرسید. با نام مستعار هم میتونید نظر بذارین 

 

واما قوانین صندلی داغ :  

۱-در صورت پرسیدن سوال شخصی، میهمان می تواند جواب ندهد. 

۲-لطفا اخلاق رعایت شودتا فضای وبلاگ آلوده نشودو باعث ناراحتی نگردد.

۳-تا میتونید از میهمان سوال بپرسید !!! 

 

مقام ها و مسئولیتهای استاد آینه چی:  

  

1-مقام اول استانی جوانان در کیوروگی (وزن 1و2) در سالهای 1375،1376،1377،1378 

2-مقام دوم پومسه استان در سال 1379 

3-مربی تیم خردسالان استان در سال 1384 

4-سربرست و مربی تیم لیگ استان در سال 1389( دراین سال تیم لیگ استان مقام چهارم کشوری را بدست آورد)  

5- مربی تیم لیگ و جوانان استان در سال 1390 ( تیم جوانان استان 2 مدال برنز و مقام هفتم کشوری را بدست آورد.)

نظرات 95 + ارسال نظر
طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 13:31 http://taekwondorazavi.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااام بعد از مدتها .....
اول از همه خودم شروع میکنم و از استاد آینه چی میخوام که اعلام آمادگی کنن تا دوستان بیان و سوال کنن

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 13:34 http://armis_1825@yahoo.com

سلام من حاظرمیا علی

طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 13:37 http://taekwondorazavi.blogsky.com/

دوباره سلام...
۱- چی شد که به تکواندو علاقه مندشدین ؟
۲- مشوقتون کی بود؟
۳- چرا امسال لیگ برگزار نشد؟ ( هر چند این سوالو قبلا جواب دادید )

طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 13:41

امیدوارم اساتید تکواندو و مسئولان هیئت و هنرجویان تکواندو و کلا هر کسی که دغدغه تکواندو استان رو داره همکاری کنن تا شاید گوشه ای از مشکلات تکواندو بانوان استان ریشه یابی بشه

مهسا عباسی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 13:47

با سلام به شما استاد عزیز. من ۲۰ سالمه و دانشجویم تو مشهد و با وجود علاقه ای که از کودکی به ورزشهای رزمی به ویژه تکواندو داشتم اما چون شهرستان ( گناباد ) زندگی میکردیم و امکانات نبود نشد که این ورزش رو شروع کنم. بنظرتون الان خیلی دیره اگه بخام شروع کنم ؟

مهسا عباسی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 13:50

۱ سوال دیگه اینکه تکواندو چه تاثیری در زندگیتون شخصیتون گذاشته ؟ ( تاثیر مثبت یا منفی )

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 14:58 http://armis_1825@yahoo.com

علت علاقه من به تکواندو داییم بود<چون خیلی دوسستش دارم< از وقتی خیلی کوچک بودم او تکواندو کار میکرد و من هم دوست داشتم مثل او باشم<مامانم>من مسوول لیگ استانم اینو باید از هییت مشهد بپرسید/در مورد استان هم جوابشو تو قسمت معرفی دادم

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 15:05 http://armis_1825@yahoo.com

اما جواب مهسا جان,عزیزم هروقت ماهی رو از اب بگیری تازه است چون انگیزه داری موفق میشی ,مثبت ,اعتماد به نفس و تمرکز از مهمترین شاخصه های این رشته است

soheila 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 15:15

با سلام.می خواستم بپرسم ازمون دان 3 چه موقع و در کجا برگذار می شود؟

زهرا 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 16:15

سلام.
واااااااای چه جالب صندلی داغ
من خودم وزن ۳ ام اما به دلایلی نتونستم تو مسابقات انتخابی مهرماه شرکت کنم از استاد آینه چی این سوال رو دارم چرا فقط ۱ شرکت کننده تو این وزن داشتیم ؟ یعنی تو کل استان ما حتی ۵ تا وزن ۳ پیدا نمیشه ؟

زهرا 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 16:24

۱-به نظر شما و با توجه به تجربیاتتون چرا مبارزایی که حتی تو استانمون رقیب ندارن و در واقع میشه از قبل مسابقه انتخابی ۹۹٪ میشه گفت برنده بازین تو مسابقات کشوری خوب ظاهر نمیشن ؟ یعنی سطح تکواندوی استان ما خیلی با سطح کشوری فاصله داره ؟
۲- چه رنگی رو دوس دارین ؟
۳- مربیتون کی بودن ؟

زهرا 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 16:33

ببخشید این همه سوال میپرسم .......
۱-دوس دارین بچه خودتون تکواندوکار بشه ؟
۲- مسابقات انتخابی استان فقط قبل از انتخابی کشوری برگزار میشه ؟ یا اینکه تیم استان در طول سال همیشه تمرین داره ؟
۳- از کدوم ضربه یا حرکت تکواندو بیشتر از همه خوشتون میاد ؟ کدوم تکنیک رو بهتر از بقیه اجرا میکنین؟
وااااااااااااااااااااااااااااای چی همه سوال کردم .بخ خودم خسته نباشید میگم

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 16:38 http://armis_1825@yahoo.com

سلام سهیلا جان من مسوول لیگ استانم نه ازمون ولی فکر کنم بهمن ماه اهواز باشه ,بازم بهتره از استادت بپرسی

طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 16:54 http://taekwondorazavi.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااام...
چه خبره!!!!!!!!!!!!چی همه سوال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من همین اول ۱ تشکر ویژه میکنم از استاد سمیه آینه چی که پاسخگوی همه سوالات دوستان هستن
واما بحس شیرین سواااااااااال:
۱- صندلی دماش چند درجه شده استاد آینه چی؟!!!!!
۲- تیم استان ما از نظر تکنیکی نسبت به تیمهایی مثل تهران و گیلان و... در چه سطحیه ؟

زهرا 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 16:56

ببخشید بازم مزاحم شدم.....هر چند با تاخیر ولی خواستم کسب مقام سوم توسط مونا و الناز رو به استاد آینه چی تبریک بگم امیدوارم تیمشون روز به روز بیشتر پیشرفت کنه

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 16:59 http://armis_1825@yahoo.com

سلام زهرا جان,نمیدونم,شایدخبر دار نشدن,البته این گلایه منم هست,راستش و بخوای اونایی که تو استان رقیب ندارن پس یار تمرینی مناسب هم ندارن واسه همین درجا میزنن وحریفهاشون تو کشوری سطحشون بالاتر میره,بعد هم بچه های ما خیلی خودشون ودست کم میگیرن , کسی که قهرمانه تمرینش بیشتر واصولیتره پس اگه کسی بخواد میتونه با تلاش قویترینها را از پا دراره,من همه رنگها غیر از مشکی و قهوه ای را دوست دارم,استاد زهرا قانع الحسینی

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 17:07 http://armis_1825@yahoo.com

سوالا اسون بود هنوز دما بالا نرفهما بعد از کرج تهران وگیلان هستیم با اینکه اونا اصولی تمرین می کنن وما متاسفانه هنوز سنتی,ولی مطمین باشید ما بزودی به رتبه ای که حقمونه میرسیم

بهاره.ج 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:18

سلام
میبینم که دوباره وب راه افتاده
سوال من از استاد آینه چی :
۱-دوره بعدی مسابقات کشوری چه زمانیه ؟
۲- بنظرتون بچه های تیم استان متحدو همدلن ؟

بهاره.ج 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:24

منظورتون از اینکه تمرینات تیم استان سنتیه چیه ؟
خوب شما که میدونین تمرینات سنتیه چرا مدرنش نمیکنین ؟

بهاره.ج 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:31

چه غذایی رو خیلی دوس دارین ؟
چه غذایی رو خیلی خوب درست میکنین؟
اگه تو آزمون ممتحن باشین و یکی رو رد کنین ببینین داره گریه میکنه و میگه چون رد شدم خانوادم دیگه نمیذارن بیام تکواندو چه حسی بهتون دست میده ؟

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:33 http://armis_1825@yahoo.com

سلام بهاره جان,مسابقات ازاد کشوری که تو همین ماهه اما انتخابی سال 91به نظرم مهر یا ابان باشه,خودت جواب سوال دومو میدونی,ای کاش که دوستیهامون تو استان بیشتر وبدبینیهامون کمتر شه

زینب 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:36

باسلام...
منم ک دانشجویه مشهدم الانم تو خوابگاهم از طریق دوستم با وبلاگ آشنا شدم
سوالم از این استاد گرامی اینه که علم بهتره یا ثروت یا قدرت ؟ چرا؟
بنظرتون سن مناسب واسه شروع ۱ ورزش رزمی بخصوص تکواندو چه زمانیه ؟

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:41 http://armis_1825@yahoo.com

سنتی یعنی من مربی هم باید بدنسازی با تیم کار کنم هم روانشناس باشم هم تکنیک اموزش بده اونم تو 3جلسه1.5ساعته!تمرین در سطح کشوری وملی باید هر روز وروزی 3تا4ساعت باشه,مربی بدنساز جدا داشته باشه و بچه ها مرتب سرتمرین حاظرشن,مناین کار امسال کردم غور هم زیاد شنیدم اما ظاهرا نتیجه داد

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:48 http://armis_1825@yahoo.com

فسنجون,من کلا دست پختم خوبههرروز یه امبولانس جلو در خونون هستهیچی من زیاد رومانتیک نیستم شرمنده ,یا کسی را رد نمی کنم یا وقتی رد کنم مطمینم در حقش ظلم نکردم

پریسا مصطفوی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:53

سلام به استاد آینه چی و نویسنده وب
مثل اینکه این وبم کم کم داره میشه پاتوق ما دانشجوهای خوابگاه....منم که خودمو معرفی کردم فقط بگم که دانشجوی خوابگاهیم
سوالم از استاد اینه که نظرتون راجع به تاسیس ۱ مدرسه تکواندو چیه ؟ که بچها از کوچیکی برن و استدادیابی بشن
دارندگان چه درجه تکواندو میتونن مربی بشن ؟

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 21:56 http://armis_1825@yahoo.com

سلام ,علم و ثروت,چون با داشتن یکی از این 2تابدست اوردن دومیش راحته,قدرت به درد نمی خوره چون جونت و الکی از دست میدی بیخود واسه خودت دشمن می تراشی,براساس تجربه من اونایی که از اول نوجوانی(11یا12سالگی) میان بیشتر موفق میشن

طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:00 http://taekwondorazavi.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام....میبینم که دوستان خوابگاهیم اومدن وب
۱ توضیحی راجع به دوستان دانشجویای خوابگاهی بدم : اینکه این دوستان از بچه های گل دانشگاه فردوسین که از طریق خودم با وب آشنا شدن.در گوشی بگم بیبن خودمون بمونه فک کنم کم کم دارن به تکواندو علاقه مند میشن ( اینم واسه این گفتم که دیگه کسی نگه بچه های فردوسی فقط دنبال درسن و به ورزش بی توجهن)

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:01 http://armis_1825@yahoo.com

سلام یه همچین چیزی تو کره هست ومن امیدوارم ایران هم دست بکار شه البته ما دانشگاهشو داریم باید بالای 23 و دان4 باشن









طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:03 http://taekwondorazavi.blogsky.com

چه خبرااااااااااااا؟ استاد ؟ هنو دما بالا نرفته ؟ دماسنج صندلی چه درجه ای رو نشون میده؟
صندلیش واقعا داغه که بعضی مسئولان قبول نمیکنن( )بیان روش بشینن و پاسخگو باشن و شفاف سازی کنن؟

پریسا مصطفوی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:11

این قضیه دانشگاه تکواندو چیه ؟

طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:18 http://taekwondorazavi.blogsky.com

برای که این ۱ نفر ۱ مبارز خوب بشه باید چه فاکتورهایی رو داشته باشه ؟
دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تیم استان در مسابقات کشوری رو چی میدونید ؟

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:19 http://armis_1825@yahoo.com

بابا جورنالیستخوب اینقدر رسانه را دوست داری یه تکونی به خویدت بده داری حیف میشیمن دوستش دارم هنوز داغ نیست, ولرمه

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:28 http://armis_1825@yahoo.com

برو رشته های دانشگاه علمی کاربردی راچک کن متوجه میشی

مهساعباسی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:29

خانوادتون با اینکه شما تکواندو کار بشین مشکلی نداشتن ؟ یعنی نمیگفتن این ورزشا خشنه مال پسراس و از اینجور حرفا ؟

طیبه 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:36 http://taekwondorazavi.blogsky.com

خوب دیگه بچه ها زیاد سوال پرسیدن استاد خسته شدن باقی سوالاتونو بذارین فردا بپرسین یا هم که اگه الان بپرسین من فردا تایید میکنم
راستی ۱ چیزی بگم طبق قوانین وبلاگ استاد آینه چی ۱ هفته مهمون صندلی داغن
شب همگی بخیر

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:44 http://armis_1825@yahoo.com

انگیزه,امادگی جسمانی,اعتماد به نفس,شجاعت,تجربه,تکنیک,نداشتن غرور کاذب,بچهای ما متاسفانه فکر میکنن تاکتیک,تکنیک و امادگی جسمانی مادر زادیه,بجای اینکه دنبال تمرین بیشتر بدوند دم از خستگیو به درد نخور بودن مربیهای استان و حرفهای خاله زنک میزنند,خودشون وبی عیب و نقص میدونن واسه همین هرکی میاد مربیشون شه میگن حالیش نیست,حتی وقتی خانم اذر مهر هم واسه تبادل تکنیکی اومدن اونها بجای اینکه از حضورشون استفاده کنن فقط می خواستند خودی نشان بدن انکاری انتخابی تیم ملی بود

سوسن مشتاق 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:44

با سلام... منم که همه بچه های خوابگاه میشناسن ...
بنظرتون تکواندو ورزش پرهزینه ایه ؟
من شنا کار میکنم اگه بخام در کنارش تکواندو کار کنم مشکلی پیش نمیاد ؟ یعنی این ۲ ورزش تناقضی باهم ندارن ؟

سوسن مشتاق 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:49

چرا اصلا اسمی از تکواندوکارای (بانوان) مشهدی توی تیم ملی نمیشنویم ؟ یعنی انقد تکواندو استان ما ضعیفه ؟ ( یا دستهای پشت پرده نمیذارن بچه های مشهد برن تیم ملی ؟)
از تیمتون چند درصد راضی هستین ؟

سمیه.اینه چی 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:50 http://armis_1825@yahoo.com

نه چون من از بچگی مثل پسرها بودم وبازیها و ورزشهای اونا را دوست داشتم(غیر از فوتبال)

ashraf rouhbakhsh 2 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 22:50

salammmmmmmmmmmmmmmmmm
khastammmm faghat begam kheali bahalid kheali doosetoon daram

ناشناس 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 12:21

سلام گرم در این هوای سرد به همه تکواندوکارای عزیز.....
بنظرتون واسه آمادگی بچه های تیم استان و همچنین کشف استعدادهای جدید بهتر نیس حداقل هر ۳ ماه ۱بار مسابقه انتخابی بذارین ؟
تمرینای تیم استان در طول سال هم ادامه داره یا فقط قبل از مسابقات کشوریه؟

ناشناس 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 12:25

واسه پیشرفت تیم تکواندوی بانوان استان چه برنامه هایی دارین ؟
بنظرتون چرا همدلی بین اساتید و تکواندوکاران نیس ؟

ناشناس 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 12:28

چندتاهم سوال شخصی :
کدوم فصل رو بیشتر دوس دارین ؟
بهترین تفریحتون چیه ؟
تکواندو رو در ۱ جمله متشکل از ۱۰ کلمه تعریف کنین

ناشناس 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 12:31

تکواندوکار محبوبتون (در کل ایران )؟
چرا بعضی وقتا ۱نفر تو مسابقات انتخابی مقام میاره ولی به اردوی تیم دعوت نمیشه ؟

زهره.ا 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 17:29

باسلام
سوالم اینه که نمیشه بازیکنایی که تقریبا همیشه به تیم استان دعوت میشن تو مسابقات انتخابی شرکت نکنن و بدون مسلبقه به اردو دعوت شن؟ آخه تو خیلی از مسابقات انتخابی میبینیم که بخاطر ترس از اسم بازیکن نمیان باهاش مبارزه کنن و انصراف میدن

زهره.ا 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 17:33

برنامتون واسه پیشرفت تیم چیه ؟
بنظرتون از زمان که هیئت جدید روی کار اومده تا الان پیشرفتی تو تکواندوی بانوان حاصل شده؟
با اینکه میدونن دارین به شیوه سنتی تمرین میکنین و نتیجه نمیگیرین چرا تغییری تو روشتون ایجاد نمیکنین؟ یعنی هیئت انقد بودجه نداره که ۱ مربی بدنساز واسه تیم بگیره ؟

زهره.ا 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 17:41

چرا هزینه شرکت در مسابقات انتخابی ۱ دفعه از۵۰۰۰تومن شد ۱۵۰۰۰تومن؟
مگه نه اینکه هدف از این مسابقات استعدادیابیه؟!! پس چرا شرایط رو روز به روز سختر میکنین که فقط ۱ تعداد معدودی بیان شرکت کنن؟شاید خیلی از تکواندوکارا بخاطر هزینش شرکت نکنن(مثل همین انتخابی مهر) تو این بازیا همه دیدیم که نهایتا تو هر وزن ۳ یا ۴ نفر بودند!!! یعنی واقعا ما تو هر وزنی فقط ۳ مبارز داریم در استان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زهره.ا 3 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 17:50

شما تو وزن ۳ فقط ۱ نفر داشتین این عادلانس که ۱ نفر واسه اینکه عضو تیم بشه کلی مسابقه بده و تو تمرینا زحمت بکشه که خودشو نشون بده ولی ۱ نفر دیگه بدون اینکه اینکارا رو بکنه عضو بشه ؟ !!!!!!!!!!!
از وقتی شما مربی تیم شدین ما توقع داریم عدالت بیش از پیش رعایت بشه
صندلی داغ هم کار جالبیه لاقل آدم میتونه بدون هیچ ترسی بیاد و حرف دلشو بزنه امیدوارم ادامه پیدا کنه تا شاید مسئولین دغدغه تکواندوکارا رو بفهمن و به فکر حل مشکلات بیفتن.به نظر من مهمون بعدی مسئول کمیته داوران یا کمیته مربیان باشه

زهره.ا 4 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 11:08

سلام.
پس چرا هنوز جواب سوالای منو ندادن ؟
من فک کردم بعد مدتها بالاخره یکی پیدا شده که پاسخگو باشه یعنی اشتباه فک کردم ؟

زینب ر 4 - آذر‌ماه - 1390 ساعت 18:45

استاد آینه چی عزیز. به عنوان یک مادر رزمی کار و مبارز چه آرزوی ورزشی برای پسرتون دارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد