استاد شین چال کانگ

«شین چال کانگ» را همه به خاطر دارند‌. مرد موبلند کره‌ای که در اواسط دهه 60 یعنی سال 64 هدایت تیم‌ملی تکواندو ایران را در رقابت‌های برون‌مرزی به مدت 3 سال بر عهده گرفت و پس از یک بازگشت نه چندان طولانی به کشورش، بار دیگر در سال 71 سکاندار هدایت تیم‌ملی شد.  

 

                                    تصویر

در واقع نام وی بیش از هر مربی خارجی دیگری در کشورمان شناخته شده است‌. وی که بعدها پس از بازگشت به کشورش به هیچ وجه رابطه خود را با تکواندو ایران قطع نکرده بود گاه و بیگاه و با مناسبت‌های مختلف به کشورمان سفر می‌کرد تا اینکه سرانجام به همراه تیم‌ملی تکواندو کره و مسؤولان W.T.F راهی هجدهمین دوره پیکارهای بین المللی فجر شد تا حداقل آنها که نام و چهره این مربی کره‌ای را به خاطر دارند بار دیگر وی را از نزدیک ببینند‌.

 کانگ توانست نگاه مربیان و بازیکنان را نسبت به ورزش تکواندو تغییر دهد‌. به‌رغم آنکه برخی‌ها معتقدند حضور کانگ آنقدر تأثیرگذار نبود که بخواهیم تکواندو امروز خود را مدیون وی بدانیم، ولی برخی دیگر از مربیان و بازیکنان اسبق تیم معتقدند حضور وی بی‌تأثیر نبوده است‌.  

            تصویر               

              تصویر 

          تصویر 

                     تصویر 

                                 تصویر 

تصویر 

 تصویر 

تصویر 

تصویر

نظرات 1 + ارسال نظر
کربلایی حسن وظیفه شناس 27 - مرداد‌ماه - 1391 ساعت 22:45

سلام وب جالبی دارید اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم به آدرس www.hassanvazifehshenas.lxb.ir
مراجعه نموده یادتون نره اول ما روبه نام سایت رسمی تکواندو استاد کربلایی حسن وظیفه شناس و بعد در قسمت ارسال نظرات لینک خود را ثبت نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد